Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . / Mathiasen, Helle.
In: Kognition & Paedagogik, Vol. 29, No. 114, 2019.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Mathiasen, H 2019, 'Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser ', Kognition & Paedagogik, vol. 29, no. 114.
APA
Mathiasen, H. (2019). Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . Kognition & Paedagogik, 29(114).
Vancouver
Mathiasen H. Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . Kognition & Paedagogik. 2019;29(114).
Author
Bibtex
@article{889c47f4a9954453b3aa095af1572f62,
title = "Flerholdsforel{\ae}sninger p{\aa} gymnasiet - hvorfor det?: - med fokus p{\aa} kommunikationens mulighedsbetingelser ",
author = "Helle Mathiasen",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "29",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "114",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det?
T2 - - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser
AU - Mathiasen, Helle
PY - 2019
Y1 - 2019
UR - https://dpf.dk/produkt/bog/flerholdsforelaesninger-gymnasiet-fokus-kommunikationens-mulighedsbetingelse
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 29
JO - Kognition & Paedagogik
JF - Kognition & Paedagogik
SN - 0906-6225
IS - 114
ER -
ID: 229856614