Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . / Mathiasen, Helle.

In: Kognition & Paedagogik, Vol. 29, No. 114, 2019.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Mathiasen, H 2019, 'Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser ', Kognition & Paedagogik, vol. 29, no. 114.

APA

Mathiasen, H. (2019). Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . Kognition & Paedagogik, 29(114).

Vancouver

Mathiasen H. Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . Kognition & Paedagogik. 2019;29(114).

Author

Mathiasen, Helle. / Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det? - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser . In: Kognition & Paedagogik. 2019 ; Vol. 29, No. 114.

Bibtex

@article{889c47f4a9954453b3aa095af1572f62,
title = "Flerholdsforel{\ae}sninger p{\aa} gymnasiet - hvorfor det?: - med fokus p{\aa} kommunikationens mulighedsbetingelser ",
author = "Helle Mathiasen",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "29",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "114",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Flerholdsforelæsninger på gymnasiet - hvorfor det?

T2 - - med fokus på kommunikationens mulighedsbetingelser

AU - Mathiasen, Helle

PY - 2019

Y1 - 2019

UR - https://dpf.dk/produkt/bog/flerholdsforelaesninger-gymnasiet-fokus-kommunikationens-mulighedsbetingelse

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 29

JO - Kognition & Paedagogik

JF - Kognition & Paedagogik

SN - 0906-6225

IS - 114

ER -

ID: 229856614