Lidt om læring

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Standard

Lidt om læring. / Dolin, Jens.

Uddannelse i udviklingslande. ed. / Lene Timm. København : Uddannelsesnetværket, 2007. p. 37-49.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Harvard

Dolin, J 2007, Lidt om læring. in L Timm (ed.), Uddannelse i udviklingslande. Uddannelsesnetværket, København, pp. 37-49.

APA

Dolin, J. (2007). Lidt om læring. In L. Timm (Ed.), Uddannelse i udviklingslande (pp. 37-49). Uddannelsesnetværket.

Vancouver

Dolin J. Lidt om læring. In Timm L, editor, Uddannelse i udviklingslande. København: Uddannelsesnetværket. 2007. p. 37-49

Author

Dolin, Jens. / Lidt om læring. Uddannelse i udviklingslande. editor / Lene Timm. København : Uddannelsesnetværket, 2007. pp. 37-49

Bibtex

@inbook{fdc9df40fe9511dcbee902004c4f4f50,
title = "Lidt om l{\ae}ring",
abstract = "Artilen giver nogle bud p{\aa} hvad der kan forst{\aa}s ved l{\ae}ring, s{\aa} det i relation til uddannelsesorienterede bistands- og udviklingsprojekter bliver muligt at forholde sig teoretisk og kritisk til kerneydelsen. Der skelnes grundl{\ae}ggende mellem eksplicit og implicit l{\ae}ring og pr{\ae}senteres en r{\ae}kke l{\ae}ringsforst{\aa}elser med s{\ae}rlig relevans for udviklingslande.",
author = "Jens Dolin",
year = "2007",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-87804-29-8",
pages = "37--49",
editor = "Lene Timm",
booktitle = "Uddannelse i udviklingslande",
publisher = "Uddannelsesnetv{\ae}rket",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Lidt om læring

AU - Dolin, Jens

PY - 2007

Y1 - 2007

N2 - Artilen giver nogle bud på hvad der kan forstås ved læring, så det i relation til uddannelsesorienterede bistands- og udviklingsprojekter bliver muligt at forholde sig teoretisk og kritisk til kerneydelsen. Der skelnes grundlæggende mellem eksplicit og implicit læring og præsenteres en række læringsforståelser med særlig relevans for udviklingslande.

AB - Artilen giver nogle bud på hvad der kan forstås ved læring, så det i relation til uddannelsesorienterede bistands- og udviklingsprojekter bliver muligt at forholde sig teoretisk og kritisk til kerneydelsen. Der skelnes grundlæggende mellem eksplicit og implicit læring og præsenteres en række læringsforståelser med særlig relevans for udviklingslande.

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-87804-29-8

SP - 37

EP - 49

BT - Uddannelse i udviklingslande

A2 - Timm, Lene

PB - Uddannelsesnetværket

CY - København

ER -

ID: 3399909