Overser vi de mest oplagte udfordringer?
Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Research
Standard
Overser vi de mest oplagte udfordringer? / Sølberg, Jan.
In: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Vol. 2022, No. 1, 2022, p. 86-89.Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Research
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Overser vi de mest oplagte udfordringer?
AU - Sølberg, Jan
N1 - Sølberg, J. Overser vi de mest oplagte udfordringer?. MONA-Matematik-og Naturfagsdidaktik 2022-1.<br/><br/>Kommentar - ikke peer-reviewed
PY - 2022
Y1 - 2022
N2 - Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,2021-4.
AB - Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,2021-4.
M3 - Kommentar/debat
VL - 2022
SP - 86
EP - 89
JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
SN - 1604-8628
IS - 1
ER -
ID: 323991971