30. september 2021

Studerende til formidling af IND-historier

Stillingsopslag

Er du studerende, og har du lyst til at formidle hos os?

Institut for Naturfagenes Didaktik har brug for en studerende der kan hjælpe os med at formidle de gode historier fra vores forskning, undervisning og udviklingsarbejde. Typisk i form af artikler til web og SOME-opslag, men evt. også med lyd og video. Vi forestiller os at du studerer inden for kommunikation, faglig formidling, journalistik eller lign., og har lyst til at have et meningsfuldt studiejob hvor du udvikler dine kompetencer gennem konkret formidling om instituttets fagområder (se www.ind.ku.dk/om). Kendskab til hvad vi laver er naturligvis en fordel, men ikke altafgørende. Det er vigtigere at du effektivt kan lave gode tekster. Omfanget er formentlig 5-10 timer om ugen, men afhænger også af dig, og arbejdstider er meget fleksible.