30. januar 2021

Skiftedag i IND-ledelsen

INDefra

Fredag d. 29. januar blev skiftet i institutleder markeret med virtuel reception, taler, videohilsner og padlet-beskeder. Hanne Andersen takker af som institutleder, og Jan Alexis Nielsen tager over fra 1. februar.

Skærmbillede af padlet med hilsner til Hanne og Jan
På https://padlet.com/hanneandersen2/INDstitutleder kan man læse og selv lægge hilsner til Hanne, Jan og IND

1. februar starter IND's nye institutleder, Jan Alexis Nielsen, og samtidig overgår Hanne Andersen der har været institutleder i næsten seks år, til at være professor ved IND.

Vi ville gerne have fejret det med en ordentlig fest, men det må naturligvis vente i disse tider, og derfor holdt IND virtuel reception ved hjælp af værktøjet Wonder. Ca. 70 personer mødte op og hørte taler, minglede i virtuelle cirkler og småsnakkede om løst og fast. Hanne Andersen blev takket for sin indsats, og Jan blev ønsket tillykke med den nye stilling.

Man kan se videohilsner her, og man kan selv lave en videohilsen her. Det er også muligt at skrive en hilsen i en padlet hvilket mange har benyttet sig af.

Er man mere nysgerrig på den nye institutleder, kan man læse interview med Jan her.

På IND takker vi for de pæne ord og deltagelsen på de forskellige platforme og glæder os så i øvrigt til at kunne se jer alle sammen i virkeligheden.