Britta Eyrich Jessen

Britta Eyrich Jessen

Adjunkt

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2019
  2. Udgivet

    Questioning the world by questioning the exam. / Jessen, Britta Eyrich.

    I: Educaçao Matemática Pesquissa , Bind 21, Nr. 4, 2019, s. 127-141.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2018
  4. Udgivet

    Hvordan kan matematiklærere udvikle deres undervisningspraksis? / Jessen, Britta Eyrich.

    I: LMFK-Bladet, Bind 2, 2018, s. 15-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  5. Udgivet

    The External Didactic Transposition of Inquiry in Mathematics Education : Impact on Curriculum in Different Countries. / Barquero, Berta; Florensa, Ignasi; Jessen, Britta Eyrich; Lucas, Catarina; Wozniak, Floriane .

    School Mathematics Curriculum Reforms: Challenges, Changes and Opportunities: The Twenty-fourth ICMI Study. red. / Yoshinori Shimizu; Renuka Vithal. Tsukuba, Japan : International Commission on Mathematical Instruction, 2018. s. 189-196.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  6. 2017
  7. Udgivet

    Matematikbroen : - Fra Grundskole til Gymnasium. / Jessen, Britta Eyrich; Holm, Christine; Winsløw, Carl.

    Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen, 2017. 62 s. (IND’s Skriftserie).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  8. Udgivet

    HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING? / Jessen, Britta Eyrich.

    I: Recherches en Didactique des Mathematiques, Bind 37, Nr. (2/3), 2, 2017, s. 217-245.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Matematikbroen: brobygning for elever gennem efteruddannelse for lærere. / Jessen, Britta Eyrich; Winsløw, Carl.

    I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Bind 2017, Nr. 3, 2017, s. 39-59.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  10. Udgivet

    Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser : Hvad kan forskningen fortælle? / Mathiasen, Helle; Jessen, Britta Eyrich.

    I: Samfundsoekonomen, Bind 3, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Study and Research Paths at Upper Secondary Mathematics Education : a Praxeological and Explorative study. / Jessen, Britta Eyrich.

    Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen, 2017. 214 s. (IND's Skriftserie).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  12. Udgivet

    The Theory of Didactical Situations. / Jessen, Britta Eyrich.

    PRACTICAL GUIDE TO INQUIRY BASED TEACHING. red. / Carl Winsløw; Matija Bašić; Rogier Bos; Kristijan Cafuta; Gregor Dolinar; Michiel Doorman; Paul Drijvers; Željka Milin Šipuš; Selena Praprotnik; Sonja Rajh; Mateja Sirnik; Mojca Suban; Eva Špalj. 2017. s. 29-46.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  13. Udgivet

    What is Inquiry Based Mathematics Teaching? / Jessen, Britta Eyrich.

    MERIA PRACTICAL GUIDE TO INQUIRY BASED MATHEMATICS TEACHING. red. / Carl Winsløw; Matija Bašić; Rogier Bos; Kristijan Cafuta; Gregor Dolinar; Michiel Michiel Doorman; Paul Drijvers; Željka Milin Šipuš; Selena Praprotnik; Sonja Rajh; Mateja Sirnik; Mojca Suban; Eva Špalj. 2017. s. 4-16.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

Forrige 1 2 Næste

ID: 36080400