Britta Eyrich Jessen

Britta Eyrich Jessen

Adjunkt

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2020
  2. Udgivet

    Impact of theoretical perspectives on the design of mathematical modelling tasks

    Barquero, B. & Jessen, Britta Eyrich, 1 maj 2020, I : Avances de Investigacion en Educacion Matematica. 17, s. 98-113

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  3. Udgivet

    Introduction to the papers of TWG6: Application and modelling

    Barquero, B., Carreira, S., Ärlebäck, J. B., Jessen, Britta Eyrich, Vorhölter, K. & Wake, G., 2020, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Jankvist, U. T., van den Heuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (red.). Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University, Netherlands, s. 1104 1111 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Teachers learning to design and implement mathematical modelling activities through collaboration

    Jessen, Britta Eyrich, 2020, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.. Jankvist, U. T., Van den Heuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (red.). Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University, Netherlands, s. 1182-1189

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. 2019
  6. Udgivet

    Matematik B: Regningen skal betales

    Grønbæk, Niels, Winsløw, Carl & Jessen, Britta Eyrich, 5 sep. 2019, I : MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019, 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debat

  7. Udgivet

    Questioning the world by questioning the exam

    Jessen, Britta Eyrich, 2019, I : Educaçao Matemática Pesquissa . 21, 4, s. 127-141 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  8. Udgivet

    The ecology of study and research paths in upper secondary school: The case of Denmark and Japan

    Jessen, Britta Eyrich, Otaki, K., Miyakawa, T., Hamanaka, H., Mizoguchi, T., Shinno, Y. & Winsløw, Carl, 2019, Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education: A comprehensive casebook. Bosch, M., Chevallard, Y., Garcia, F. J. & Monaghan, J. (red.). Routledge, s. 118-138 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Undersøgelsesbaseret matematikundervisning: En introduktion til inspiration

    Jessen, Britta Eyrich, Axelsen, J. & Winsløw, Carl, 2019, Matematiklærerforeningen. 118 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

  10. 2018
  11. Udgivet

    Hvordan kan matematiklærere udvikle deres undervisningspraksis?

    Jessen, Britta Eyrich, 2018, I : LMFK-Bladet. 2, s. 15-21 3 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  12. Udgivet

    The External Didactic Transposition of Inquiry in Mathematics Education: Impact on Curriculum in Different Countries

    Barquero, B., Florensa, I., Jessen, Britta Eyrich, Lucas, C. & Wozniak, F., 2018, School Mathematics Curriculum Reforms: Challenges, Changes and Opportunities: The Twenty-fourth ICMI Study. Shimizu, Y. & Vithal, R. (red.). Tsukuba, Japan: International Commission on Mathematical Instruction, s. 189-196 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  13. 2017
  14. Udgivet

    Matematikbroen: - Fra Grundskole til Gymnasium

    Jessen, Britta Eyrich, Holm, Christine & Winsløw, Carl, 6 apr. 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 62 s. (IND’s Skriftserie).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 36080400