Carl Winsløw
Professor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Danmark
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
- 2023
Western Norway University of Applied Sciences (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 apr. 2023 → 30 maj 2023Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Teachers’ Inquiry in Mathematics Education
Winsløw, Carl (Andet)
23 feb. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
University of Agder (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 feb. 2023 → 30 apr. 2023Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
What can ATD bring to research on University Mathematics Education?
Winsløw, Carl (Andet)
11 jan. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Université de Genève (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 jan. 2023 → 24 jan. 2023Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
- 2022
Mathematics for teachers: Klein's Problem
Winsløw, Carl (Andet)
25 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Mathematical Inquiry: Study and Research Paths
Winsløw, Carl (Andet)
22 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Mathematics in institutions: praxeological models
Winsløw, Carl (Andet)
15 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
University of Bengkulu (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
15 nov. 2022 → 17 nov. 2022Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
(How) can future secondary teachers benefit from university mathematics?
Winsløw, Carl (Andet)
9 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 6486
Flest downloads
-
2707
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
2002
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1986
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet