Ansatte ved Institut for Naturfagenes Didaktik – Københavns Universitet

Carl Winsløw

Carl Winsløw

Professor

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2019
  2. Udgivet

    Prospective elementary teachers’ knowledge of comparing decimals. / Putra, Zetra Hainul; Winsløw, Carl.

    I: International Journal on Emerging Mathematics Education, Bind 3, Nr. 1, 4, 03.2019, s. 57-68.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2018
  4. Udgivet

    Study and Research Paths: A New tool for Design and Management of Project Based Learning in Engineering. / Florensa, Ignasi; Bosch, Marianna ; Gascòn, Josep; Winsløw, Carl.

    I: International Journal of Engineering Education, Bind 34, Nr. 6, 01.01.2018, s. 1848–1862.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    ASTE : Rapport til Lundbeckfonden. / Goldbech, Ole; Rasmussen, Klaus; Østergaard, Camilla; Winsløw, Carl; Aarby, Jens .

    Københavns Professionshøjskole, 2018. 47 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  6. Udgivet

    Klein’s Plan B in the Early Teaching of Analysis : Two Theoretical Cases of Exploring Mathematical Links. / Kondratieva, Margerita; Winsløw, Carl.

    I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education, Bind 4, Nr. 1, 2018, s. 119-138.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. E-pub ahead of print

    Paradidactic infrastructure for sharing and documenting mathematics teacher knowledge : a case study of “practice research” in Japan. / Miyakawa, Takeshi; Winsløw, Carl.

    I: Journal of Mathematics Teacher Education, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    INDRUM2016 Special Issue Editorial. / Nardi, Elena; Winsløw, Carl.

    I: International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education, Bind 4, Nr. 1, 2018, s. 1-7.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Teachers' collective knowledge : the case of equivalent fractions. / Putra, Zetra Hainul; Winsløw, Carl.

    The 6th South East Asia Design Research International Conference (6th SEA-DR IC). Bind 1088 Banda Aceh : Journal of Physics: Conference Series, 2018. s. 1 012003.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Mathematics Lesson Study Around the World : Theoretical and Methodological Issues. / Quaresma, Marisa (Redaktør); Winsløw, Carl (Redaktør); Clivaz, Stéphane (Redaktør); da Ponte, João; Ní Shúilleabháin, Aoibhinn (Redaktør); Takahashi, Akihiko (Redaktør).

    Springer, 2018. 182 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Uffe Haagerup - his life and mathematics. / Sal Moslehian, Mohammad ; Størmer, Erling; Thorbjørnsen, Steen; Winsløw, Carl.

    I: Advances in Operator Theory, Bind 3, Nr. 1, 2018, s. 295-325.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Task design for engineering mathematics: process, principles and products. / Schmidt, Karsten; Winsløw, Carl.

    Proceedings of the Second Conference of the International Network for Didactic Research in University Mathematics. University of Agder, 2018. s. 165-174.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...13 Næste

ID: 6486