Carl Winsløw
Professor
ORCID: 0000-0001-8313-2241
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
Linking problem solving and learning contents: the challenge of self-sustained study and research processes
Bosch, M. & Winsløw, Carl, mar. 2016, I: Recherches en Didactique des Mathematiques. 35, 3, s. 357-401Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ultraproducts, QWEP von Neumann algebras, and the Effros–Maréchal topology
Ando, H., Haagerup, U. & Winsløw, Carl, 2016, I: Journal fuer die Reine und Angewandte Mathematik. 715, s. 231-250Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6486
Flest downloads
-
2760
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2033
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet