Henriette Tolstrup Holmegaard
Henriette Tolstrup Holmegaard

Lektor

Medlem af:

  • Universitetspædagogik


  1. 2019
  2. Udgivet

    Overgange i uddannelser - Fortællinger, horisonter og repertoirer

    Ulriksen, Lars, Madsen, Lene Møller & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2019, I : Dansk Paedagogisk Tidsskrift. 2019, 4, s. 47-56

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    With Big Data comes Big Responsibility for Science Equity Research

    Ballen, C. & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2019, I : Journal of Microbiology and Biology Education. 20, 1, s. 1-4 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2018
  5. Udgivet

    Balancing Cost and Value: Scandinavian Students' First Year Experiences of Encountering Science and Technology Higher Education

    Fredrik, J., Henriksen, E. K., Holmegaard, Henriette Tolstrup, Madsen, Lene Møller & Ulriksen, Lars, 22 jan. 2018, I : NorDiNa: Nordic Studies in Science Education. 14, 1, s. 3-21 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Motivational patterns in STEM education: A self-determination perspective on first year courses

    Dyrberg Egemose, N. & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 5 jan. 2018, I : Research in Science and Technological Education. 37, 1, s. 90-109 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Når ’altid’ er foranderligt: En longitudinal, kvalitativ, narrativ tilgang til unges overgange til og fra universitetet

    Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2018, Ungeperspektiver. Tænkninger og tilgange i ungdomsforskningen.. Pless, M. & Sørensen, N. U. (red.). 1 udg. Aalborg Universitetsforlag, Bind 7. s. 13-39 26 s. (Ungdomsliv, Bind 7).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. 2017
  9. Udgivet

    The cultural production of master students’ career narratives, study strategies and future selves

    Holmegaard, Henriette Tolstrup, dec. 2017.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Making sense of curriculum - the transition into science and engineering university programmes

    Ulriksen, Lars, Holmegaard, Henriette Tolstrup & Madsen, Lene Møller, 1 mar. 2017, I : Higher Education. 73, 3, s. 423-440 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    The first-year experience of non-traditional students in Danish science and engineering university programmes

    Ulriksen, Lars, Madsen, Lene Møller & Holmegaard, Henriette Tolstrup, jan. 2017, I : European Educational Research Journal. 16, 1, s. 45-65 21 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Why should European higher education care about the retention of non-traditional students?

    Holmegaard, Henriette Tolstrup, Madsen, Lene Møller & Ulriksen, Lars, jan. 2017, I : European Educational Research Journal. 16, 1, s. 3-11 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Informal science education and gender inclusion

    Achiam, Marianne & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2017, Embracing the Other: How the Inclusive Classroom Brings Fresh Ideas to Science and Education. Heuling, L. S. (red.). Flensburg University Press, s. 32-40 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

ID: 11328782