Henriette Tolstrup Holmegaard

Henriette Tolstrup Holmegaard

Lektor

Medlem af:

  • Universitetspædagogik


  1. 2019
  2. Udgivet

    With Big Data comes Big Responsibility for Science Equity Research. / Ballen, Cissy; Holmegaard, Henriette Tolstrup.

    I: Journal of Microbiology and Biology Education, Bind 20, Nr. 1, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2018
  4. Udgivet

    Balancing Cost and Value: Scandinavian Students' First Year Experiences of Encountering Science and Technology Higher Education. / Fredrik, Jensen; Henriksen, Ellen Karoline; Holmegaard, Henriette Tolstrup; Madsen, Lene Møller; Ulriksen, Lars.

    I: NorDiNa: Nordic Studies in Science Education, Bind 14, Nr. 1, 22.01.2018, s. 3-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Motivational patterns in STEM education : A self-determination perspective on first year courses. / Dyrberg Egemose, Nadja; Holmegaard, Henriette Tolstrup.

    I: Research in Science and Technological Education, Bind 37, Nr. 1, 05.01.2018, s. 90-109.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Når ’altid’ er foranderligt : En longitudinal, kvalitativ, narrativ tilgang til unges overgange til og fra universitetet. / Holmegaard, Henriette Tolstrup.

    Ungeperspektiver. Tænkninger og tilgange i ungdomsforskningen.. red. / Mette Pless; Niels Ulrik Sørensen. Bind 7 1. udg. Aalborg Universitetsforlag, 2018. s. 13-39 (Ungdomsliv, Bind 7).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. 2017
  8. Udgivet

    The cultural production of master students’ career narratives, study strategies and future selves. / Holmegaard, Henriette Tolstrup.

    2017. Paper præsenteret ved Exploring Freedom and Control in global higher education, SRHE annual conference, Newport, Storbritannien.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Making sense of curriculum - the transition into science and engineering university programmes. / Ulriksen, Lars; Holmegaard, Henriette Tolstrup; Madsen, Lene Møller.

    I: Higher Education, Bind 73, Nr. 3, 01.03.2017, s. 423-440.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    The first-year experience of non-traditional students in Danish science and engineering university programmes. / Ulriksen, Lars; Madsen, Lene Møller; Holmegaard, Henriette Tolstrup.

    I: European Educational Research Journal, Bind 16, Nr. 1, 01.2017, s. 45-65.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Why should European higher education care about the retention of non-traditional students? / Holmegaard, Henriette Tolstrup; Madsen, Lene Møller; Ulriksen, Lars.

    I: European Educational Research Journal, Bind 16, Nr. 1, 01.2017, s. 3-11.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Informal science education and gender inclusion. / Achiam, Marianne; Holmegaard, Henriette Tolstrup.

    Embracing the Other: How the Inclusive Classroom Brings Fresh Ideas to Science and Education. red. / Lydia Schultze Heuling. Flensburg University Press, 2017. s. 32-40.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  13. 2016
  14. Udgivet

    Where is the engineering I applied for? A longitudinal study of students’ transition into higher education engineering, and their considerations of staying or leaving. / Holmegaard, Henriette Tolstrup; Madsen, Lene Møller; Ulriksen, Lars.

    I: European Journal of Engineering Education, Bind 41, Nr. 2, 01.2016, s. 154-171.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

ID: 11328782