Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor


  1. 2022
  2. Udgivet

    Landing on Mars: A Cross-Institutional Research-Based Seminar Series

    Kinch, K. M., Sølberg, Jan, Horgan, B., Adler, J., Hayes, A. G., Hurowitz, J. A. & Rice, M. S., 1 mar. 2022, I: international Journal of Teaching and Learning in Higher Education. 33, 3, s. 328-360 33 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Naturfaglæreres udfordringer med kompetencer

    Sølberg, Jan & Waaddegaard, Nina Holst, 2022, Håndbog i scenariedidaktik. Fougt, S. S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 250-261 12 s. (Didaktiske studier, Bind 8).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Overser vi de mest oplagte udfordringer?

    Sølberg, Jan, 2022, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2022, 1, s. 86-89 4 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

  5. 2020
  6. Udgivet

    Evalueringen av Tett på realfag. Implementeringen fortsetter. Delrapport 3. Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)

    Lødding, B., Bergene, A. C., Bungum, B., Sølberg, Jan, Smedsrud, J. & Vennerød-Diesen, F. F., 2020, Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU). 126 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  7. Udgivet

    To metaforer for læring og kompetenceorienteret undervisning

    Sølberg, Jan, 2020, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2020, 2, s. 7-22 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2019
  9. Udgivet

    Hvad ved vi om indsatser inden for engineering I den danske grundskole gennem de sidste ti år?

    Sølberg, Jan & Waaddegaard, Nina Holst, jun. 2019, I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. s. 31 - 48 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  10. Udgivet

    Competencies and curricula Two case stories of two-dimensional curriculum development

    Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, I: European Journal of Science and Mathematics Education. 7, 1, s. 50-60 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Competencies and curricula: Danish experiences with a two-dimensional approach

    Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, Freudenthal Group; Freudenthal Institute; ERME. Bind 7.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Engineering i skolen - syntese af en praksiskortlægning

    Sølberg, Jan & Waaddegaard, Nina Holst, 2019

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  13. Udgivet

    Evaluering af Engineering i skolen

    Sølberg, Jan, Binau, C. F., Trolle, Olga, Elmeskov, Dorte Christiansen, Børgesen, N. Q., Mortensen, K. & Marckmann, B., 2019, Naturfagenes evaluerings og udviklingscenter (NEUC). 123 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 16111653