Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor

Medlem af:


    1. 2019
    2. Udgivet

      Competencies and curricula Two case stories of two-dimensional curriculum development

      Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, I: European Journal of Science and Mathematics Education. 7, 1, s. 50-60 11 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Competencies and curricula: Danish experiences with a two-dimensional approach

      Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, Freudenthal Group; Freudenthal Institute; ERME. Bind 7.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Engineering i skolen - syntese af en praksiskortlægning

      Sølberg, Jan & Waaddegaard, Nina Holst, 2019, Naturfagenes evaluerings og udviklingscenter (NEUC). 20 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    5. Udgivet

      Evaluering af Engineering i skolen

      Sølberg, Jan, Binau, C. F., Trolle, Olga, Elmeskov, Dorte Christiansen, Børgesen, N. Q., Mortensen, K. & Marckmann, B., 2019, Naturfagenes evaluerings og udviklingscenter (NEUC). 123 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Evaluering av Tett på realfag Implementeringen: Delrapport 2 Evaluering av Tett på realfag Nasjonal strategi for realfag i barnehagen og grunnopplæringen (2015–2019)

      Lødding, B., Tellmann, S. M., Bungum, B., Vennerød-Diesen, F. F., Sølberg, Jan, Røsdal, T., Jarness, V. & Hellan Larsen, E., 2019, Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU). 150 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    7. Udgivet

      Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen

      Tougaard, Sara, Sølberg, Jan & Marckmann, B., 2019, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 53 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

    8. Udgivet

      Hvad ved vi om indsatser inden for engineering i den danske grundskole gennem de sidste ti år?

      Sølberg, Jan & Waaddegaard, Nina Holst, 2019, I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019, 2, s. 31 - 48

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

    ID: 16111653