Lene Møller Madsen

Lene Møller Madsen

Lektor

Medlem af:

  • Universitetspædagogik

  • Equity i Naturfaglig Uddannelse


  1. 2024
  2. E-pub ahead of print

    Travelling in time, between places, and jobs: exploring temporal dimensions of academics’ international trajectories

    Spangler, Vera, Madsen, Lene Møller & Adriansen, H. K. O., 2024, (E-pub ahead of print) I: Geografiska Annaler, Series B: Human Geography.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2023
  4. Ikke-udgivet

    ‘Gendered Learning Environments: Constitution of the Celebrated Student in the STEM Classroom’

    Thorsen, Gry Ellegaard, Madsen, Lene Møller & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 29 aug. 2023, (Ikke-udgivet).

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  5. Udgivet

    Mobilities and the ‘international academic’ in higher education

    Sprangler, V., Madsen, Lene Møller & Adriansen, H. K., 20 jan. 2023

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskning

  6. E-pub ahead of print

    Choosing (not) to be a chemistry teacher: Students’ negotiations of science identities at a research-intensive university

    Nielsen, Katia Bill & Madsen, Lene Møller, 2023, (E-pub ahead of print) I: European Educational Research Journal.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Emplacing English as lingua franca in international higher education: A spatial perspective on linguistic diversity

    Adriansen, H. K., Juul-Wiese, T., Madsen, Lene Møller, Saarinen, T., Spangler, Vera & Waters, J. L., 2023, I: Population, Space and Place. 29, 2, 11 s., e2619.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Science students’ post-bachelor’s choice narratives in different disciplinary settings

    Madsen, Lene Møller & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2023, I: European Educational Research Journal. 22, 2, s. 216-235 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    ‘You have to ask the right questions': a spatial analysis of the sense of belonging within higher education computer science

    Holmegaard, Henriette Tolstrup, Madsen, Lene Møller & Nielsen, Katia Bill, 2023, I: European Journal of Engineering Education. 48, 6, s. 1037-1050 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. 2022
  11. Udgivet

    Doing Geoscience: Negotiations of Science Identity Among University Students When Learning in the Field

    Madsen, Lene Møller & Malm, Rie Hjørnegaard, 2022, Science Identities: Theory, method and research. Holmegaard, H. & Archer, L. (red.). Springer, s. 141-161 (Contributions from Science Education Research, Bind 12).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Unpacking the ‘international’ in international academic mobility

    Spangler, Vera, Madsen, Lene Møller & Adriansen, H. K., 2022. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. 2021
  14. Udgivet

    Using a wicked problem for inquiry-based fieldwork in high-school geology: addressing climate change and mass extinction events

    Madsen, Lene Møller, Evans, Robert Harry & Malm, Rie Hjørnegaard, aug. 2021, The role of out-of-school science education in addressing wicked problems. Dillon, J., Achiam, M. & Glackin, M. (red.). 1 udg. Cham: Springer, s. 167-188 22 s. (Contributions from Science Education Research).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...13 Næste

ID: 9319