Liv Nøhr
Videnskabelig assistent
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5
2100 København Ø
Jeg har en baggrund i sociologi og er særligt interesseret i brugen af digitale medier, -undervisningsværktøjer og learning analytics i uddannelse. Jeg arbejder primært med kvantitative metoder, baseret på forskellige datatyper, fra surveys til web-scrapings. Jeg bruger også mere mixet-tilgange, som f.eks. kvantitativ etnografi.
I min nuværende stilling arbejder jeg med hvordan universitetsundervisere brugte teknologi i deres undervisning under CO-VID19.
I 2023 vil jeg deltage i et projekt som omhandler multimodale learning analytics i gruppearbejde i folkeskolen, samt om hvilke dele af deres gruppearbejde studerende kan opleve at være fejlmodige - altså turde fortsætte, når de oplever udfordringer eller fejl i gruppearbejdet.
ID: 245404820
Flest downloads
-
23
downloads
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet