Centrale naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Dokumenter
- Cursiv 2011 nr. 7 s. 159-168
206 KB, PDF-dokument
29/12/2013
Jens Dolin - Foredragsholder
Oplægget har som formål at give en oversigt over de vigtigste problemstillinger
og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med henblik på at kunne
sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil jeg fokusere
på de områder, som optager flest naturfagsdidaktikere såvel i Danmark som internationalt, og som samtidig er områder, der har betydning for fagligt samspil
med andre fag. Oplægget starter med nogle indledende bemærkninger for at vise naturfagenes sammensathed.
og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med henblik på at kunne
sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil jeg fokusere
på de områder, som optager flest naturfagsdidaktikere såvel i Danmark som internationalt, og som samtidig er områder, der har betydning for fagligt samspil
med andre fag. Oplægget starter med nogle indledende bemærkninger for at vise naturfagenes sammensathed.
26 nov. 2010
Begivenhed (Konference)
Titel | Symposium om Sammenlignende fagdidaktik |
---|---|
Dato | 25/11/2010 → 26/11/2010 |
Afholdelsessted | DPU |
By | København |
Land/Område | Danmark |
- Sammenlignende fagdidaktik
Forskningsområder
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 93444143