Improving middle school algebra through bi-institutional lesson study Ph.d.-projekt. Samarbejdspartnere: IND & Københavns Professionshøjskole. Ph.d.-studerende: Derya Diana Cosan. Vejleder: Professor Carl Winsløw.
Elevers deltagelsesmuligheder i naturfagene Ph.d.-projekt. Samarbejdspartnere: IND & Københavns Professionshøjskole. Ph.d.-studerende: Ene Ernst Hoppe. Vejledere: Lektor Henriette Holmegaard (vejleder) og Bjørn Friis Johannsen (bi-vejleder).
The Abstraction Gap - transition from arithmetic to algebra through resources and modeling Ph.d.-projekt. Samarbejdspartnere: IND & Københavns Professionshøjskole. Ph.d.-studerende: Pia Beck Tonnesen. Vejledere: Prof. Carl Winsløw (primær vejleder på IND/KU), adjunkt Britta Eyrich Jessen (sekundær vejleder på…
Læreres praksis i en målstyret Folkeskole: Formativ evaluering i biologiundervisning Ph.d.-projekt. Samarbejdspartnere: IND & Københavns Professionshøjskole. Ph.d.-studerende: Sofie Tidemand. Vejledere: Hovedvejleder lektor Jan Alexis Nielsen, IND; bivejleder adjunkt Seth Chaiklin, KP.