• Emnenavigation
  • Indhold
  • Footerlinks
Start Toggle navigation
  • Find vej
  • Find en medarbejder
  • Job
  • KUnet
  • English
  • Uddannelse på KU
    • Bachelor
    • Kandidat
    • Ph.d.-uddannelse
    • Efteruddannelse
    • Kursuskatalog
    • For skoler og gymnasier
  • Forskning på KU
    • Forskere og publikationer
    • Forskningscentre
  • Nyheder
    • Forskere kortlægger 7.000 år gammel genfejl, der beskytter mod HIV Forskere kortlægger 7.000 år gammel genfejl, der beskytter mod HIV
      09.05.2025
    • Sådan redder vi den asiatiske enhjørning – hvis den altså findes Sådan redder vi den asiatiske enhjørning – hvis den altså findes
      06.05.2025
    • Forskere påviser slægtskab mellem oprindeligt amerikansk folk og deres forfædre Forskere påviser slægtskab mellem oprindeligt amerikansk folk og deres forfædre
      05.05.2025
    • Alle nyheder
    • Presseservice
  • Samarbejde og innovation
    • Forskningssamarbejde
    • Innovation på KU
  • Om KU
    • Strategi
    • Tal og fakta
    • Profil og historie
    • Organisation
    • Fakulteter
    • Institutter
    • Museer og attraktioner
    • Biblioteker
    • Arrangementer
    • Alumni
    • Kontakt
Københavns Universitet
Institut for Naturfagenes Didaktik

Institut for Naturfagenes Didaktik

  • Om IND
  • Ansatte
  • Forskning
  • Projekter
    • Grundskole
    • Gymnasiale uddannelser
    • Universitetet
    • Igangværende projekter
    • Afsluttede projekter
  • Undervisning & kurser
  • Udvikling & Samarbejde
  • Formidling
  • Publikationer
  • Ressourcesamling
  • Kontakt
  • Tidsskriftet MONA
  • Institut for Naturfagenes Didaktik
  • Projekter
  • Gender Aware Teaching for Equity in Science and Engineering
  • GATE deltagelse i den ...

GATE's deltagelse i den offentlige debat

Forskergruppen i GATE deltager løbende i den offentlige debat, hvor de fortæller om deres forskning og hvordan den er relevant for os alle. 

Videnskab fra vilde hjerner podcast

’Don’t fix the girls, fix science’ – Henriette Tolstrup Holmegaard, uddannelsesforsker, om hvis ansvar det er, at naturvidenskabs-undervisning bliver mere inkluderende. 

High5Girls Podcast

Henriette Holmegaard og Ph.d.-studerende Emilie Gertz deltog i High5Girls Podcast afsnit 4. De snakkede om den nye spændende viden, der kan være med til at rykke på køns-ubalancen i STEM.


Institut for Naturfagenes Didaktik
Københavns Universitet
Niels Bohr Bygningen
Jagtvej 155A
DK-2200 København N.
Kontakt:
IND-webmaster
webmaster@ind.ku.dk

Københavns Universitet

  • Ledelse
  • Administration
  • Fakulteter
  • Institutter
  • Forskningscentre
  • Dyrehospitaler
  • Tandlægeskolen
  • Biblioteker
  • Museer og attraktioner

Kontakt

  • Find vej
  • Find en medarbejder
  • Kontakt KU

Services

  • Presseservice
  • Designguide
  • Merchandise
  • IT-support
  • Til leverandører

For studerende og ansatte

  • KUnet

Job og karriere

  • Ledige stillinger
  • Jobbank for studerende
  • Alumne

Nødsituationer

  • KU's sikkerhedsberedskab

Web

  • Om websitet
  • Cookies og privatlivspolitik
  • Tilgængelighedserklæring
  • Informationssikkerhed

Mød KU på