3. april 2019

Den 1. april starter Maja Pedersen, Jonas Tarp Jørgensen og Laura Teinholt Finne med at have deres daglige gang på IND

De skal alle arbejde på IQ-Lab projektet med lektor Frederik V. Christiansen og lektor Jan A. Nielsen fra Institut for Naturfagenes Didaktik (IND).

Maja Pedersen
Maja Pedersen ansættes som videnskabelig assistent. Maja er sociolog og har før beskæftiget sig med det pædagogisk-didaktiske på både IND og Pædagogisk Center på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, KU.

Jonas Tarp JørgensenJonas Tarp Jørgensen ansættes som ph.d.-studerende på IND. Jonas har læst biologi og idræt og har skrevet sit speciale på IND. Siden da har Jonas været gymnasielærer i Grønland. Jonas skal blandt andet undersøge hvordan det, de studerende lærer i laboratoriet på Institut for Farmaci, KU, forplanter og udvikler sig senere på farmaciuddannelsen.

Laura Teinholt FinneLaura Teinholt Finne ansættes som ph.d.-studerende på Institut for Farmaci, KU. Laura har læst kemi og medicinal kemi og har siden undervist som grundskolelærer i regi af Teach First og hun er senere uddannet som meritlærer. Laura skal blandt andet undersøge lære- og undervisningsprocesser rundt om et kursus i analytisk kemi på Institut for Farmaci.