Sabrina Vitting-Seerup
Adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N.
Danmark
ORCID: 0000-0003-2070-3603
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
How to Engage Students in Peer Feedback
Vitting-Seerup, Sabrina, jan. 2024, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2023. Bind Årg. 19 Nr. 1 (2023). s. 86-94 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
- Accepteret/In press
Co-creating sustainability science communication through aesthetic formats: This is what a transdisciplinary moment looks like
Vitting-Seerup, Sabrina, Berg, Kristine Marie, Ferm, E. A. E., Thinggaard Hjortkjær, L., Killeen, B., Kisbye, S., Kristoffersen, J. G., Mathiesen, Cecilie Vad & Achiam, Marianne, 2024, (Accepteret/In press) I: Journal of Education for Sustainable Development.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 152298691
Flest downloads
-
113
downloads
Repræsentationer af mangfoldighed: Kulturinstitutioners arbejde med kulturelle repræsentationer i den postmigrantiske tilstand
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
25
downloads
Arbejdet med inklusion - og mod eksklusion?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
23
downloads
Integrating sustainability into a higher education science communication course
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet