Jens Dolin
Professor emeritus
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0000-0003-1604-1846
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Can our research change the assessment practice in school – and how (not)?
Dolin, Jens, 2022, s. 42-43. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
ID: 1052308
Flest downloads
-
761
downloads
Idealer og realiteter i målorienteret undervisning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
747
downloads
The pressure for change and teachers’ motivation for PD
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
639
downloads
Undervisning og læring i STEM
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Udgivet