Jonas Niemann
Ph.d. stipendiat
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-3304-8882
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Formation of Disciplinary Science Identities in Upper Secondary School
Niemann, Jonas, 20 mar. 2024. 5 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Afsendt
"I feel like a real chemist right now": Epistemic affect in the chemistry laboratory
Agustian, Hendra Y., Gammelgaard, Bente, Rangkuti, Muhammad Aswin & Niemann, Jonas, mar. 2024, (Afsendt) I: Science Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Differences of Disciplinary Identities of Upper Secondary School Students
Niemann, Jonas, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
GENDER EQUITY IN CHEMISTRY & TECHNOLOGY
Niemann, Jonas, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
ID: 135845577
Flest downloads
-
20
downloads
GENDER EQUITY IN CHEMISTRY & TECHNOLOGY
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet