Marie Ryberg
Adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
- Under udarbejdelse
Striving to learn to do good science: Epistemic conation in the chemistry laboratory
Agustian, Hendra Y., Gammelgaard, Bente, Rangkuti, Muhammad Aswin & Ryberg, Marie L., mar. 2024, (Under udarbejdelse) I: Science & Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Afsendt
Engagementssociologien i uddannelsesstudier: En pragmatisk tilgang til læring, magt og de professionelles rolle
Hjerrild Carlsen, M., Ryberg, Marie L. & Hansen, M. P., 10 aug. 2023, (Afsendt) I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Spatial Dimension of Practical Work: Mechanisms of Exclusion in Fieldwork and Lab-based teaching in Higher Education
Malm, Rie Hjørnegaard & Ryberg, Marie L., 2023. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Ledelse og organisering i gymnasiet og VUC
Pedersen, D. & Ryberg, Marie L., mar. 2012, København: Undervisningsministeriet. 31 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Next Practice Katalog: Tværgående ledelse i ældresektoren
Pors, J. G. & Ryberg, Marie L., 2013, København: Kommunernes Landsforening (KL). 62 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Teamorganisering i studieretningsgymnasiet: Mere selvledelse - mere standardisering?
Ryberg, Marie L. & Pedersen, D., 2013, I: Tidsskrift for Arbejdsliv. 15, 4, s. 27-41Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Governing Interdisciplinarity: Stakes and Translations of Interdisciplinarity in Danish High School education
Ryberg, Marie L., 2020, Frederiksberg: Copenhagen Business School [Phd]. 281 s. (Uden navn; Nr. 11.2020).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
The Citizen at the Centre in a Differentiated Elder Care Sector
Ryberg, Marie L. & Pors, J. G., 2013.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- Udgivet
Tvivlens goder: Hvordan sætter man rammen for den gode tvivl i forskningsbaseret undervisning?
Ryberg, Marie L., 2023. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Accepteret/In press
Re-inventing research-based teaching in a time of performance governance: Examining the premises for linking research and teaching in Danish higher education since the 1990s
Ryberg, Marie L., 2023, (Accepteret/In press).Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 252285296
Flest downloads
-
44
downloads
Intrinsically Disordered Proteins as an Instrument for Research-Integrating Teaching
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
15
downloads
Tvivlens goder: Hvordan sætter man rammen for den gode tvivl i forskningsbaseret undervisning?
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet