Marie Ryberg

Marie Ryberg

Adjunkt


  1. Udgivet

    Conclusion: Configurations of interdisciplinarity: Justifications, re-organisations and new forms of disciplining

    Sauzet, S., Ellemose Lindvig, Katrine, Ryberg, Marie L. & Øland, Trine, 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 119-128 (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space

    Øland, Trine (red.), Sauzet, S. (red.), Ryberg, Marie L. (red.) & Ellemose Lindvig, Katrine (red.), 2022, London: Routledge. 142 s. (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  3. Afsendt

    Engagementssociologien i uddannelsesstudier: En pragmatisk tilgang til læring, magt og de professionelles rolle

    Hjerrild Carlsen, M., Ryberg, Marie L. & Hansen, M. P., 10 aug. 2023, (Afsendt) I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Afsendt

    Forskningsbaseret undervisning og tvivlens goder

    Ryberg, Marie L., 11 sep. 2023, (Afsendt) I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Governing Interdisciplinarity: Stakes and Translations of Interdisciplinarity in Danish High School education

    Ryberg, Marie L., 2020, Frederiksberg: Copenhagen Business School [Phd]. 281 s. (Uden navn; Nr. 11.2020).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  6. Udgivet

    Infrastructures of Interdisciplinarity

    Ryberg, Marie L., 31 aug. 2017.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskning

  7. Udgivet
  8. Udgivet
  9. Udgivet

    Interdisciplinarity and accountability in upper-secondary education

    Ryberg, Marie L., 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 45-68 (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Intrinsically Disordered Proteins as an Instrument for Research-Integrating Teaching

    Skriver, K., Sjørup, S. A., Langkilde, A. E., Balouka, E., Christensen, C. S., Carbel, K., Decker, J. N. V., Essenbæk, D. N., Gräf, J. F., Jessen, C. H., Kristensen, P., Merrild, C., Mortensen, T. S., Nalepa, I. F., Nordsteen, B. W., Svoren, S. K., van Hall, M., Weicher, J., Wind, M. L., Zhang, D. & 8 flere, Saar, Daniel, Blæsild, H., Stahlhut, M., Andersen, K. V., Dagil, Robert, Vestergaard, Bente, Ryberg, Marie L. & Kragelund, Birthe Brandt, 2023, I: The Biophysicist. 4 , 2, s. 1-7 7 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 252285296