Marie Ryberg
Adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
- Udgivet
Conclusion: Configurations of interdisciplinarity: Justifications, re-organisations and new forms of disciplining
Sauzet, S., Ellemose Lindvig, Katrine, Ryberg, Marie L. & Øland, Trine, 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 119-128 (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space
Øland, Trine (red.), Sauzet, S. (red.), Ryberg, Marie L. (red.) & Ellemose Lindvig, Katrine (red.), 2022, London: Routledge. 142 s. (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Afsendt
Engagementssociologien i uddannelsesstudier: En pragmatisk tilgang til læring, magt og de professionelles rolle
Hjerrild Carlsen, M., Ryberg, Marie L. & Hansen, M. P., 10 aug. 2023, (Afsendt) I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Afsendt
Forskningsbaseret undervisning og tvivlens goder
Ryberg, Marie L., 11 sep. 2023, (Afsendt) I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Governing Interdisciplinarity: Stakes and Translations of Interdisciplinarity in Danish High School education
Ryberg, Marie L., 2020, Frederiksberg: Copenhagen Business School [Phd]. 281 s. (Uden navn; Nr. 11.2020).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- Udgivet
Infrastructures of Interdisciplinarity
Ryberg, Marie L., 31 aug. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- Udgivet
- Udgivet
Integrating research in teaching in a time of performance governance: Dilemmas of assessment of research-based teaching through the lens of Thévenot’s pragmatic sociology
Ryberg, Marie L., 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Interdisciplinarity and accountability in upper-secondary education
Ryberg, Marie L., 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 45-68 (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Intrinsically Disordered Proteins as an Instrument for Research-Integrating Teaching
Skriver, K., Sjørup, S. A., Langkilde, A. E., Balouka, E., Christensen, C. S., Carbel, K., Decker, J. N. V., Essenbæk, D. N., Gräf, J. F., Jessen, C. H., Kristensen, P., Merrild, C., Mortensen, T. S., Nalepa, I. F., Nordsteen, B. W., Svoren, S. K., van Hall, M., Weicher, J., Wind, M. L., Zhang, D. & 8 flere, , 2023, I: The Biophysicist. 4 , 2, s. 1-7 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 252285296
Flest downloads
-
44
downloads
Intrinsically Disordered Proteins as an Instrument for Research-Integrating Teaching
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
15
downloads
Tvivlens goder: Hvordan sætter man rammen for den gode tvivl i forskningsbaseret undervisning?
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet