Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
Standard
Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen. / Tougaard, Sara; Sølberg, Jan; Marckmann, Bella.
København : Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2019. 53 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
Harvard
Tougaard, S, Sølberg, J & Marckmann, B 2019, Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, København.
APA
Tougaard, S., Sølberg, J., & Marckmann, B. (2019). Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet.
Vancouver
Tougaard S, Sølberg J, Marckmann B. Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen. København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2019. 53 s.
Author
Bibtex
@book{22d1af86e55341a09a776d4b30a596d2,
title = "Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen",
author = "Sara Tougaard and Jan S{\o}lberg and Bella Marckmann",
year = "2019",
language = "Dansk",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen
AU - Tougaard, Sara
AU - Sølberg, Jan
AU - Marckmann, Bella
PY - 2019
Y1 - 2019
UR - https://neuc.dk/evalueringstilgange-i-naturfag-i-grundskolen/
UR - https://emu.dk/grundskole/forskning-og-viden/feedback-og-evaluering/viden-om-og-inspiration-til-evaluering-i
M3 - Rapport
BT - Evalueringstilgange i naturfag i grundskolen
PB - Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
CY - København
ER -
ID: 231595856