Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

Dokumenter

Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en række konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens forudsætninger i hele vores uddannelsessystem.

De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagUndervisningsministeriet
Udgave1
Antal sider94
ISBN (Trykt)87-603-2382-5
ISBN (Elektronisk)87-603-2384-1
StatusUdgivet - 2004
NavnUddannelsesstyrelsens temahæfteserie
Nummer2
ISSN1399-2279

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 11008169