Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
Dokumenter
- FremtidensUddannelser
Forlagets udgivne version, 309 KB, PDF-dokument
Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en række konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens forudsætninger i hele vores uddannelsessystem.
De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.
De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Undervisningsministeriet |
Udgave | 1 |
Antal sider | 94 |
ISBN (Trykt) | 87-603-2382-5 |
ISBN (Elektronisk) | 87-603-2384-1 |
Status | Udgivet - 2004 |
Navn | Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie |
---|---|
Nummer | 2 |
ISSN | 1399-2279 |
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 11008169