Informing teaching practice: using knowledge of students' perception of GIS and their GIS-learning strategies
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- Madsen
Forlagets udgivne version, 260 KB, PDF-dokument
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Publikationsdato | 2006 |
Status | Udgivet - 2006 |
Begivenhed | Papers of the Applied Geography Conferences - Tampa, Florida, USA Varighed: 11 okt. 2006 → 15 okt. 2006 Konferencens nummer: 29 |
Konference
Konference | Papers of the Applied Geography Conferences |
---|---|
Nummer | 29 |
Land | USA |
By | Tampa, Florida |
Periode | 11/10/2006 → 15/10/2006 |
Bibliografisk note
Værtspublikationsredaktører: Lisa M.B. Harrington
Værtspublikationsredaktører: John A. Harrington
Sider: 360-369
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 10161982