Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Dokumenter
- Fulltext
Accepteret manuskript, 462 KB, PDF-dokument
De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. I
denne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematisk
kan starte undervisning med små varierende aktiviteter, der
sætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog og
binder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.
denne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematisk
kan starte undervisning med små varierende aktiviteter, der
sætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog og
binder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | LMFK-Bladet |
Vol/bind | 44 |
Udgave nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 57-59 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 0906-0855 |
Status | Udgivet - 2022 |
Links
- https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet
Forlagets udgivne version
ID: 323464279