Overser vi de mest oplagte udfordringer?

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

Standard

Overser vi de mest oplagte udfordringer? / Sølberg, Jan.

I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, Bind 2022, Nr. 1, 2022, s. 86-89.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

Harvard

Sølberg, J 2022, 'Overser vi de mest oplagte udfordringer?', MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, bind 2022, nr. 1, s. 86-89.

APA

Sølberg, J. (2022). Overser vi de mest oplagte udfordringer? MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik, 2022(1), 86-89.

Vancouver

Sølberg J. Overser vi de mest oplagte udfordringer? MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2022;2022(1):86-89.

Author

Sølberg, Jan. / Overser vi de mest oplagte udfordringer?. I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2022 ; Bind 2022, Nr. 1. s. 86-89.

Bibtex

@article{e24c11832ad5434fa77f4a107f4c35e4,
title = "Overser vi de mest oplagte udfordringer?",
abstract = "Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, M{\aa}let er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,2021-4.",
author = "Jan S{\o}lberg",
note = "S{\o}lberg, J. Overser vi de mest oplagte udfordringer?. MONA-Matematik-og Naturfagsdidaktik 2022-1.<br/><br/>Kommentar - ikke peer-reviewed",
year = "2022",
language = "Dansk",
volume = "2022",
pages = "86--89",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "1",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Overser vi de mest oplagte udfordringer?

AU - Sølberg, Jan

N1 - Sølberg, J. Overser vi de mest oplagte udfordringer?. MONA-Matematik-og Naturfagsdidaktik 2022-1.<br/><br/>Kommentar - ikke peer-reviewed

PY - 2022

Y1 - 2022

N2 - Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,2021-4.

AB - Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,2021-4.

M3 - Kommentar/debat

VL - 2022

SP - 86

EP - 89

JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

SN - 1604-8628

IS - 1

ER -

ID: 323991971