Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes? / Nissen, Camilla Falk Rønne; Ulriksen, Lars.

I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , Bind 11, Nr. 20, 01.03.2016, s. 14-103.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Nissen, CFR & Ulriksen, L 2016, 'Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes?', Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , bind 11, nr. 20, s. 14-103. <http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/dut/article/view/22067/20277>

APA

Nissen, C. F. R., & Ulriksen, L. (2016). Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes? Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift , 11(20), 14-103. http://ojs.statsbiblioteket.dk/index.php/dut/article/view/22067/20277

Vancouver

Nissen CFR, Ulriksen L. Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes? Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2016 mar. 1;11(20):14-103.

Author

Nissen, Camilla Falk Rønne ; Ulriksen, Lars. / Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes?. I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 2016 ; Bind 11, Nr. 20. s. 14-103.

Bibtex

@article{ce727d4d5a024f3cba7a791ea988549a,
title = "Sker der noget med l{\ae}ringdudbyttet, n{\aa}r undervisningssproget skiftes?",
author = "Nissen, {Camilla Falk R{\o}nne} and Lars Ulriksen",
year = "2016",
month = mar,
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "11",
pages = "14--103",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "20",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes?

AU - Nissen, Camilla Falk Rønne

AU - Ulriksen, Lars

PY - 2016/3/1

Y1 - 2016/3/1

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 11

SP - 14

EP - 103

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 20

ER -

ID: 156924794