Hendra Y. Agustian
Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt
Workshop on learning framework in the laboratory
Agustian, Hendra Y. (Konsulent) & Christiansen, Frederik Voetmann (Konsulent)
29 jun. 2020Aktivitet: Rådgivning - typer › Rådgivning
University of Oxford
Agustian, Hendra Y. (Gæsteforsker)
26 nov. 2022 → 5 dec. 2022Aktivitet: Besøg på en ekstern institution - typer › Besøger en ekstern, akademisk institution
The value and meaning of STEAM education + Anna Craft Memorial Lecture
Agustian, Hendra Y. (Paneldeltager)
jul. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
The 27th International Union of Pure and Applied Chemistry (IUPAC) Conference on Chemistry Education
Agustian, Hendra Y. (Medlem af organisationskomité eller programudvalg)
15 jul. 2024 → 19 jul. 2024Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Teaching to learn to do chemistry in the laboratory
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
sep. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Teaching in the laboratory: what is the pedagogy?
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
18 apr. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Teaching for Active Learning Conference 2022
Agustian, Hendra Y. (Deltager)
8 nov. 2022Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
Teaching and Teacher Education (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Fagfællebedømmer)
okt. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Students’ understanding of the nature of science in undergraduate chemistry laboratory education
Agustian, Hendra Y. (Oplægsholder)
31 maj 2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Students' learning in the chemistry laboratory and their views of science
Agustian, Hendra Y. (Oplægsholder)
25 feb. 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 230950558
Flest downloads
-
74
downloads
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
69
downloads
Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
65
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet