Hendra Y. Agustian

Hendra Y. Agustian

Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt

Medlem af:


    1. 2023
    2. Udgivet

      Advancing the conception of multidimensional learning: Insight from theoretical and empirical investigations on laboratory education

      Agustian, Hendra Y., 2023. 2 s.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet
    4. Under udarbejdelse

      Multidimensional learning as a theoretical lens

      Agustian, Hendra Y. & Gane, B. D., 2023, (Under udarbejdelse) I: European Journal of Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet
    6. Udgivet

      Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh

      Agustian, Hendra Y., 2023. 1 s.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet
    8. Udgivet
    9. Accepteret/In press

      Use QE to disentangle the complexity of wicked problem inquiries in USE

      Agustian, Hendra Y., jul. 2023, (Accepteret/In press).

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    10. Accepteret/In press

      Wicked problems inquiries in higher science education: Philosophical analysis and pedagogical implications

      Agustian, Hendra Y., jul. 2023, (Accepteret/In press).

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    11. Afsendt

      Demonstrations as a part of inquiry-based science teaching: Potentials and critical reflections

      Agustian, Hendra Y., aug. 2023, (Afsendt) I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 230950558