Joeri Witteveen
Tenure track adjunkt, Lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Danmark
Medlem af:
Videnskabsteori og videnskabshistorie
ORCID: 0000-0003-1291-9156
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Making it stick: the effect of active learning on knowledge retention
Witteveen, Joeri, 2022, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022. Andersen Arias, A. A. & Christensen, F. V. (red.). Department of Science Education, University of Copenhagen, s. 3-16 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Bind 17).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 213999785
Flest downloads
-
163
downloads
Natural Selection and Contrastive Explanation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
144
downloads
Adapting practice-based philosophy of science to teaching of science students
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
140
downloads
Objectivity, Historicity, Taxonomy
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet