Jonas Dreyøe
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
Didaktik og digitale medier
Adapting implementation research frameworks for mathematics education
Thomas Jankvist, U., Sánchez Arguilar, M., Dreyøe, Jonas & Misfeldt, Morten, 2019, CERME 11 proceedings.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
CAS from an assessment point of view: Challenges and potentials
Thomas Jankvist, U., Dreyøe, Jonas, Geraniou, E., Weigand, H. & Misfeldt, Morten, 2021, Mathematics Education in the Digital Age: Learning Practice and Theory. Clark-Wilson, A., Donevska-Todorova, A., Faggiano, E., Trgalová, J. & Weigand, H-G. (red.). 1 udg. Abingdon: Routledge, s. 99-120 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Stuctures for Mapping Learning Content
Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas, Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M. & Allsopp, B. B., 2019, Proceedings of the European Conference on e-Learning. s. 599-566Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde
Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas, Gissel, S. T. & Misfeldt, Morten, 2019, I: LearningTech.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Digital literacy: a qualitative systematic review
Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas & Fougt, S. S., 2018, I: Læring og Medier. 11, 19Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Ability Maps in the Context of Curriculum Research
Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas & Brink Allsopp, B., 2019.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Emerging organizations when implementing a collaborative professional development program
Misfeldt, Morten, Tamborg, Andreas Lindenskov, Fougt, S. S., Allsopp, B. B. & Dreyøe, Jonas, 2021, I: Implementation and Replication Studies in Mathematics Education. 1, 2, s. 257–283 27 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Tools, rules and teachers: The relationship between curriculum standards and resource systems when teaching mathematics
Misfeldt, Morten, Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas & Allsopp, B. B., 2019, I: International Journal of Educational Research. 94, s. 122-133Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Forskningsbaseret viden om undersøgende matematikundervisning
Michelsen, C., Dreyøe, Jonas, Hjelmborg, M. D., Larsen, D. M., Lindhart, B. K. & Misfeldt, Morten, 1 nov. 2017, 1 udg. Undervisningsministeriet.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
ID: 232688832
Flest downloads
-
17
downloads
Emerging organizations when implementing a collaborative professional development program
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
13
downloads
Design Sprint Workshops – Exploring a Data-Based Method in Mathematics Education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet