Jonas Dreyøe

Jonas Dreyøe

Ph.d.-studerende

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik

  • Didaktik og digitale medier


Udgivelsesår:
  1. Adapting implementation research frameworks for mathematics education

    Thomas Jankvist, U., Sánchez Arguilar, M., Dreyøe, Jonas & Misfeldt, Morten, 2019, CERME 11 proceedings.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    CAS from an assessment point of view: Challenges and potentials

    Thomas Jankvist, U., Dreyøe, Jonas, Geraniou, E., Weigand, H. & Misfeldt, Morten, 2021, Mathematics Education in the Digital Age: Learning Practice and Theory. Clark-Wilson, A., Donevska-Todorova, A., Faggiano, E., Trgalová, J. & Weigand, H-G. (red.). 1 udg. Abingdon: Routledge, s. 99-120 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Stuctures for Mapping Learning Content

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas, Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M. & Allsopp, B. B., 2019, Proceedings of the European Conference on e-Learning. s. 599-566

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  4. Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas, Gissel, S. T. & Misfeldt, Morten, 2019, I: LearningTech.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Digital literacy: a qualitative systematic review

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas & Fougt, S. S., 2018, I: Læring og Medier. 11, 19

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Ability Maps in the Context of Curriculum Research

    Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M., Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas & Brink Allsopp, B., 2019.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Emerging organizations when implementing a collaborative professional development program

    Misfeldt, Morten, Tamborg, Andreas Lindenskov, Fougt, S. S., Allsopp, B. B. & Dreyøe, Jonas, 2021, I: Implementation and Replication Studies in Mathematics Education. 1, 2, s. 257–283 27 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Tools, rules and teachers: The relationship between curriculum standards and resource systems when teaching mathematics

    Misfeldt, Morten, Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas & Allsopp, B. B., 2019, I: International Journal of Educational Research. 94, s. 122-133

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Forskningsbaseret viden om undersøgende matematikundervisning

    Michelsen, C., Dreyøe, Jonas, Hjelmborg, M. D., Larsen, D. M., Lindhart, B. K. & Misfeldt, Morten, 1 nov. 2017, 1 udg. Undervisningsministeriet.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 232688832