Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
- Udgivet
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Ellemose Lindvig, Katrine, Lyall, C. & R. Meagher , L., 1 feb. 2019, I: Studies in Higher Education. 44, 2, s. 347-360 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Ellemose Lindvig, Katrine & Ulriksen, Lars, 2019, I: The Review of Higher Education. 43, 2, s. 697-725 39 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Intended and Realised Interdisciplinarity: Experiences from the University of Copenhagen
Ellemose Lindvig, Katrine, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kært barn har (stadig) mange navne …: Kommentar til C.F. Binau og D. Salomonsen: “Redskab til analyse af integreret naturfag”, MONA 2019‑1
Ellemose Lindvig, Katrine, 2019, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019, 2, s. 102Publikation: Bidrag til tidsskrift › Anmeldelse › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Listening to the loud and soft voices of interdisciplinarity to enable societal transformation
Ellemose Lindvig, Katrine & Lyall, C., 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Listening to the soft and loud voices of interdisciplinarity: How institutions shape university careers
Lyall, C. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Strategically unclear? Organising interdisciplinarity in an Excellence Programme of Interdisciplinary Research in Denmark
Ellemose Lindvig, Katrine & Hillersdal, Line, 2019, I: Minerva. 57, 1, s. 23-46 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40103699
Flest downloads
-
89
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
62
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet