Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
ORCID: 0000-0001-7654-7748
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2020
- Udgivet
Extending CoNavigator into a collaborative digital space
Murnane, M., Engel, D., Freeland, S., Boot, L., Jarzynski, M., Ellemose Lindvig, Katrine, Hillersdal, Line & Earle, D., 6 jan. 2020, GROUP 2020 - Companion of the 2020 ACM International Conference on Supporting Group Work. Association for Computing Machinery, Inc., s. 127-130 4 s. (Proceedings of the International ACM SIGGROUP Conference on Supporting Group Work).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Et autentisk universitetspædagogisk pusterum: Leder
Ellemose Lindvig, Katrine, 2020, I: Dansk universitetspædagogisk tidsskrift [online]. 29, 16, s. 1-2 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Leder › Forskning
- Udgivet
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Ellemose Lindvig, Katrine & Mathiasen, Professor, 2020, I: Procedia Manufacturing. 45, s. 90-95 6 s., 87.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40103699
Flest downloads
-
89
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
62
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet