Lene Møller Madsen
Lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5
2100 København Ø
Danmark
Medlem af:
Universitetspædagogik
Equity i Naturfaglig Uddannelse
ORCID: 0000-0001-7149-9142
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2017
- Udgivet
Chapter 16: Considerations of how to study learning processes when students use GIS as an instrument for developing spatial thinking skills
Madsen, Lene Møller & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Routledge, s. 209-228 19 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Chapter 17: Students’ individual engagement in GIS
Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Haigh, M., Cotton, D. & Hall, T. (red.). Routledge, s. 229-243 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Chapter 8: Using student interviews for becoming a reflective geographer
Adriansen, H. K. O. & Madsen, Lene Møller, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Haigh, M., Cotton, D. & Hall, T. (red.). Routledge, s. 89-99 10 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9319
Flest downloads
-
4422
downloads
Finding a way to belong: negotiating gender at University STEM study programmes
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1946
downloads
Location of woodlands: The Danish afforestation programme for field afforestation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning