Rie Hjørnegaard Malm

Rie Hjørnegaard Malm

Postdoc


  1. Using digital outcrops to make the high Arctic more accessible through the Svalbox database

    Senger, K., Betlem, P., Birchall, T., Buckley, S. J., Coakley, B., Eide, C. H., Flaig, P. P., Forien, M., Galland, O., Gonzaga, L., Jensen, M., Kurz, T., Lecomte, I., Mair, K., Malm, R. H., Mulrooney, M., Naumann, N., Nordmo, I., Nolde, N., Ogata, K. & 3 flere, Rabbel, O., Schaaf, N. W. & Smyrak-Sikora, A., 2021, I: Journal of Geoscience Education. 69, 2, s. 123-137 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    10 Guiding principles for learning in the laboratory

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, 2, s. 383-402

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Becoming a Geologist: Identity negotiations among first year geology students

    Malm, Rie Hjørnegaard, dec. 2013, Institut for Naturfagenes Didaktik.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  4. Udgivet

    What does it take to become a geologist? A qualitative study of first year geology students’ identity-work

    Malm, Rie Hjørnegaard, 7 sep. 2013. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Geologisk feltundervisning, læring og motivation

    Malm, Rie Hjørnegaard, 12 jan. 2010, Institut for Naturfagenes Didaktik. 44 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  6. Udgivet

    Students’ negotiations of belonging in geoscience: experiences of faculty–student interactions when entering university

    Malm, Rie Hjørnegaard, Madsen, Lene Møller & Lundmark, A. M., 2020, I: Journal of Geography in Higher Education. 44, 4, s. 532-549 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Developing an Arctic Geology course: exploring the role of fieldwork in a challenging learning space

    Malm, Rie Hjørnegaard, 15 sep. 2021, I: Uniped.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Geovidenskab: en undersøgelse af de første studenter

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, 2015, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 17 s. (IND's Skriftserie; Nr. 41).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  9. Udgivet

    The Spatial Dimension of Practical Work: Mechanisms of Exclusion in Fieldwork and Lab-based teaching in Higher Education

    Malm, Rie Hjørnegaard & Ryberg, Marie L., 2023. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Geovidenskab på vej: En undersøgelse af geovidenskab A på stx og htx

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, jun. 2014, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 80 s. (IND's Skriftserie, Bind 32/2014).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Forrige 1 2 Næste

ID: 93713513