Rie Hjørnegaard Malm

Rie Hjørnegaard Malm

Postdoc


  1. Udgivet

    10 Guiding principles for learning in the laboratory

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, s. 383-402

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Becoming a Geologist: Identity negotiations among first year geology students

    Malm, Rie Hjørnegaard, dec. 2013, Institut for Naturfagenes Didaktik.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  3. Udgivet

    Brugen af geotoper i gymnasiefaget Geovidenskab A

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, 17 mar. 2015, Geografi på timeplanen: Rapport fra Geografikonferansen 2014: Møte mellom forskning, forvaltning, næringsliv og skolE. 25-26. september 2014. Sesjonen Skole og fagdidaktikk. Geografisk institutt, NTNU og Norsk Geografisk Selskap. Fjær, O., Sætre, P. J. & Hokseggen, R. (red.). Trondheim: Geografisk Institutt, NTNU, s. 57-69 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  4. Udgivet

    Det første år på Naturressourcer: En undersøgelse af studerendes oplevelser på det første år af bacheloruddannelsen i Naturressourcer på Københavns Universitet

    Malm, Rie Hjørnegaard, Madsen, Lene Møller, Ulriksen, Lars & de Neergaard, Andreas, 2016, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 78 s. (IND's Skriftserie; Nr. 47).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  5. Developing an Arctic Geology course: exploring the role of fieldwork in a challenging learning space

    Malm, Rie Hjørnegaard, 15 sep. 2021, I: Uniped.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Doing Geoscience: Negotiations of Science Identity Among University Students When Learning in the Field

    Madsen, Lene Møller & Malm, Rie Hjørnegaard, 2022, Science Identities: Theory, method and research. Holmegaard, H. & Archer, L. (red.). Springer, s. 141-161 (Contributions from Science Education Research, Bind 12).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Geologisk feltundervisning, læring og motivation

    Malm, Rie Hjørnegaard, 12 jan. 2010, Institut for Naturfagenes Didaktik. 44 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  8. Udgivet

    Geovidenskab: en undersøgelse af de første studenter

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, 2015, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 17 s. (IND's Skriftserie; Nr. 41).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  9. Udgivet

    Geovidenskab på vej: En undersøgelse af geovidenskab A på stx og htx

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, jun. 2014, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 80 s. (IND's Skriftserie, Bind 32/2014).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  10. Udgivet

    Learning in the field: adressing the sequence of learning activities for geology students

    Madsen, Lene Møller & Malm, Rie Hjørnegaard, 2011. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

Forrige 1 2 Næste

ID: 93713513