Rie Hjørnegaard Malm

Rie Hjørnegaard Malm

Postdoc


  1. 2023
  2. Udgivet

    The Spatial Dimension of Practical Work: Mechanisms of Exclusion in Fieldwork and Lab-based teaching in Higher Education

    Malm, Rie Hjørnegaard & Ryberg, Marie L., 2023. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet
  4. Udgivet
  5. 2015
  6. Udgivet

    Brugen af geotoper i gymnasiefaget Geovidenskab A

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, 17 mar. 2015, Geografi på timeplanen: Rapport fra Geografikonferansen 2014: Møte mellom forskning, forvaltning, næringsliv og skolE. 25-26. september 2014. Sesjonen Skole og fagdidaktikk. Geografisk institutt, NTNU og Norsk Geografisk Selskap. Fjær, O., Sætre, P. J. & Hokseggen, R. (red.). Trondheim: Geografisk Institutt, NTNU, s. 57-69 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  7. 2013
  8. Udgivet

    What does it take to become a geologist? A qualitative study of first year geology students’ identity-work

    Malm, Rie Hjørnegaard, 7 sep. 2013. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  9. 2011
  10. Udgivet

    Learning in the field: adressing the sequence of learning activities for geology students

    Madsen, Lene Møller & Malm, Rie Hjørnegaard, 2011. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

ID: 93713513