Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Standard
Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk. / Ebbensgaard, Aase Haubro Bitsch; Jacobsen, Jens Chr.; Ulriksen, Lars.
Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2014. 118 s. (IND's Skriftserie, Bind 37).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Harvard
Ebbensgaard, AHB, Jacobsen, JC & Ulriksen, L 2014, Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk. IND's Skriftserie, bind 37, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. <https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/2014-37/Rapportudkast__Endelig__v2_web2.pdf>
APA
Ebbensgaard, A. H. B., Jacobsen, J. C., & Ulriksen, L. (2014). Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. IND's Skriftserie Bind 37 https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/2014-37/Rapportudkast__Endelig__v2_web2.pdf
Vancouver
Ebbensgaard AHB, Jacobsen JC, Ulriksen L. Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2014. 118 s. (IND's Skriftserie, Bind 37).
Author
Bibtex
@book{8fa3f1ed0b8347808a464886c0a34d37,
title = "Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk",
author = "Ebbensgaard, {Aase Haubro Bitsch} and Jacobsen, {Jens Chr.} and Lars Ulriksen",
year = "2014",
language = "Dansk",
series = "IND's Skriftserie",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk
AU - Ebbensgaard, Aase Haubro Bitsch
AU - Jacobsen, Jens Chr.
AU - Ulriksen, Lars
PY - 2014
Y1 - 2014
M3 - Rapport
T3 - IND's Skriftserie
BT - Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk
PB - Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
ER -
ID: 134718686