Magdalena Kersting

Magdalena Kersting

Tenure Track Adjunkt


  1. Udgivet

    Advancing STEM Education through Embodied Cognition Perspectives

    Kersting, Magdalena, 15 maj 2024.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  2. Under udarbejdelse

    Embodied, epistemic cognition in higher science education: Advances from the laboratory

    Agustian, Hendra Y., Rangkuti, Muhammad Aswin, Kersting, Magdalena & Gammelgaard, Bente, maj 2024, (Under udarbejdelse) I: Higher Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Making an IMPRESSion: mapping out future directions in modern physics education

    Kersting, Magdalena, Blair, D. G., Sandrelli, S., Sherson, Jacob Friis & Woithe, J., 2024, I: Physics Education. 59, 1, 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    The Many Roles of Metaphors in Learning and Doing Physics

    Kersting, Magdalena & Sampieri-Cábal, R., 2024, Physics Education Today : Innovative Methodologies, Tools and Evaluation. s. 131-138 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 300124864