Andreas Lindenskov Tamborg

Andreas Lindenskov Tamborg

Tenure track adjunkt

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik

  • Didaktik og digitale medier


  1. Udgivet

    Programming and Computational Thinking in Mathematics Education: An Integration Towards AI Awareness

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Elicer, R. & Spikol, Daniel, 2022, I: KI - Künstliche Intelligenz. 36, s. 73–81 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Review over international forskningslitteratur om læringsplatforme

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Bjerre, A. R., Andreasen, L. B., Albrechtsen, T. & Misfeldt, Morten, 2019, I: LearningTech. 6, s. 10-30

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Mapping what matters – an approach to determine curriculum content of in-service teacher training

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Schjøtz, M. L., Andersen, A. B. & Allsopp, B. B., 2022, I: Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 15, 25, 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    A solution to what? Aims and means of implementing informatics-related subjects in Sweden, Denmark, and England

    Tamborg, Andreas Lindenskov, 2022, I: Acta Didactica Norden. 16, 4, 26 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Local Supervisors and Action Learning

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Misfeldt, Morten & Fougt, S. S., 2015.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Coordinating Mathematical Competencies and Computational Thinking Practices from a Networking of Theories Point of View

    Tamborg, Andreas Lindenskov & Refvik , K. A. S., 2023, Mathematical Competencies in the Digital Era. Jankvist, U. T. & Geraniou, E. (red.). Cham: Springer, s. 311–327 (Mathematics Education in the Digital Era MEDE, Bind 20).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Origins, transformations and key foci in instrumental genesis

    Tamborg, Andreas Lindenskov, 2017.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  8. International litteratur om anvendelsen af digitale læringsplatforme - et systematisk review

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Bjerre, A. R., Albrechtsen, T. R. S., Andreasen, L. B. & Misfeldt, Morten, 2017, 1 udg. Aalborg Universitet. Trafikforskningsgruppen.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Computational thinking in Denmark from an anthropological theory of the didactic perspective

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Elicer, Raimundo, Misfeldt, Morten & Jankvist, U. T., 2022, Proceedings of the 45th conference of the international group for the psychology of mathematics education. Fernández, C., Llinares, S., Gutiérrez, Á. & Planas, N. (red.). Universidad de Alicante, Bind 4. s. 91-98 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Stuctures for Mapping Learning Content

    Tamborg, Andreas Lindenskov, Dreyøe, Jonas, Nøhr, L. L., Onsvig Gregersen, M. & Allsopp, B. B., 2019, Proceedings of the European Conference on e-Learning. s. 599-566

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 227978383