Frederik Voetmann Christiansen
Lektor
- Udgivet
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Pedersen, M. I., Gammelgaard, Bente, Christiansen, Frederik Voetmann & Nielsen, Jan Alexis, 2022, I: Review of Education. 10, 2, 41 s., e3360.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kinaesthetic activities in physics instruction: Image schematic justification and design based on didactic situations
Bruun, Jesper & Christiansen, Frederik Voetmann , 2016, I: NorDiNa: Nordic Studies in Science Education. 12, 1, s. 56-72Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Eksemplaritet, projektarbejde og opfattelsen af fag
Christiansen, Frederik Voetmann , 2013, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2013, 1, s. 64-70 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Forord
Christiansen, Frederik Voetmann , 2012, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2012, 4Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Hvad skal vi med forskningen på universiteterne?
Christiansen, Frederik Voetmann , 2012, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 7, 12, s. 1-3 3 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Leder › Forskning
- Udgivet
Er forskningsfinansieringen blevet uddannelsernes værste fjende? om den økonomiske udviklings betydning for undervisningen og den pædagogiske udvikling på universitetet
Christiansen, Frederik Voetmann , 2010, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2010, 2, s. 60-70Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Effekt af standardiserede studenterevalueringer på udvikling af undervisning: Effect of standardized student evaluation questionnaires on development of teaching
Christiansen, Frederik Voetmann & Haag, S., 2017, I: Dansk universitetspædagogisk tidsskrift [online]. 12, 23, s. 20-36 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Dokumentation af undervisningskompetencer: om brugen af portfolio i og uden for adjunktuddannelserne
Christiansen, Frederik Voetmann & Troelsen, R., 1 okt. 2016, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 11, 21, s. 44-56 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Stillingsstrukturens betydning for samspillet mellem forskning og undervisning
Christiansen, Frederik Voetmann , 2016, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 11, 21, s. 31-43 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet
Christiansen, Frederik Voetmann , Mathiasen, Professor & Johansen, Mikkel Willum, 2019, I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 15, 27, s. 35-49 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 1301949
Flest downloads
-
1654
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
860
downloads
Students individual engagement in GIS
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
797
downloads
Projektabejdspædagogik: Om tre tolkninger af det problemorienterede projektarbejde
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning