Jan Alexis Nielsen

Jan Alexis Nielsen

Institutleder


  1. Udgivet

    A Matter of Content: Biology Teachers’ Understanding of Socioscientific Issues

    Nielsen, Jan Alexis & Tidemand, Sofie, 2016. 5 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    A framework for teaching educators to teach innovation

    Rump, Camilla Østerberg, Nielsen, Jan Alexis, Andersson, P. H. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2013. 8 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Affordances and Challenges of Written Feedback as Formative Assessment in Inquiry-Based STEM Education

    Evans, Robert Harry, Ropohl, M., Nielsen, Jan Alexis & Papadouris, N., 2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Co-opting Science: A Study of How Students Invoke Science in Socio-Scientific Discussions.

    Nielsen, Jan Alexis, 2011.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Danish Stakeholders’ Views on Scientific Literacy

    Nielsen, Jan Alexis, Frisdahl, K., Jacobsen, L. B. & Lykke Hansen, F., 2014.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  6. Didaktisk rekonstruktion i naturfagsundervisningen.

    Petersen, M. R., Nielsen, Jan Alexis & Michelsen, C., 2009.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  7. Enhancing The Popularity And Relevance of Science Education For Scientific Literacy.

    Rannikmae, M., Holbrook, J., Tsarparlis, G., Nielsen, Jan Alexis & Bolte, C., 2008.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  8. Functional roles of science in socio-scientific discussions

    Nielsen, Jan Alexis, 2010, Contemporary Science Education – Implications from Science Education Research about Orientations, Strategies and Assessment. Eilks, I. & Ralle, B. (red.). Aachen: Shaker Verlag, s. 83-96

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Hvordan måles innovationskompetence til eksamen?

    Nielsen, Jan Alexis, 2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  10. Udgivet

    INTRODUCTION TO STRAND 8: Scientific Literacy and Socio Scientific Issues: Moving towards 21st century skills and responsible citizenry

    Nielsen, Jan Alexis & Ossevoort, M., 2016, Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future. Lavonen, J., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Hahl, K. (red.). Helsinki: University of Helsinki, s. 1059-1060

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 34503409