Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor

Medlem af:


    1. 2001
    2. Udgivet
    3. 2002
    4. Udgivet

      Fagprojektet og læringsressourcer: Institut for curriculumforskning

      Sølberg, Jan, 2002, København, Danmark: Københavns Universitet.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

    5. 2003
    6. Udgivet
    7. 2004
    8. Udgivet

      Journalskrivning som forskningsredskab: et empirisk udgangspunkt for at beskrive læring på tværs af kontekster: Naturfagenes didaktikk - en disiplin i forandring?

      Sølberg, Jan & Busch, H., 2004, Naturfagenes didaktikk - en disiplin i forandring?. Henriksen, E. K. & Ødegaard, M. (red.). Høyskoleforlaget A/S, Norwegian Academic Press, s. 651-663 13 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Naturfagsdidaktik som områdedidaktik: Didaktik på kryds og tværs

      Andersen, A. M., Breiting, S., Busch, H., Hyllested, T., Nielsen, K., Sølberg, Jan, Sørensen, H. & Østergaard, L. D., 2004, Didaktik på kryds og tværs. Schnack, K. (red.). Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      The importance of school science culture in science education: ESERA Summer School

      Sølberg, Jan, 2004.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    11. 2005
    12. Udgivet

      Naturfaglige kulturer og eksterne ressourcenetværk: Nordisk forskersymposium 8

      Sølberg, Jan, 2005.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    13. Udgivet

      Naturklasseelevernes relationer til naturen: Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003

      Andersen, A. M., Troelsen, R. P. & Sølberg, Jan, 2005, Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. Mygind, E. (red.). Museum Tusculanum, s. 122-158 37 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    14. 2006
    15. Udgivet

      Den lokale naturfaglige kultur - et fokus for forandring

      Sølberg, Jan, 2006, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 1, s. 7-22 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    16. Udgivet

      Exploring the effect of development projects on school science culture: XI IOSTE Symposium: Science and Technology Education of a Diverse World - Dilemmas, needs and partnerships

      Janiuk, R. M. (red.), Samonek-Miciuk, E. (red.) & Sølberg, Jan, 2006. 16 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 Næste

    ID: 16111653