Jens Dolin

Jens Dolin

Professor emeritus


  1. 2022
  2. Udgivet

    Can our research change the assessment practice in school – and how (not)?

    Dolin, Jens, 2022, s. 42-43. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  3. 2021
  4. Udgivet

    The special Nordic science education and science education research tradition – and the importance of nursing it

    Dolin, Jens, okt. 2021, Science Education in the light of Global Sustainable Development: - trends and possibilities: Proceedings of the 13th Nordic Research Symposium on Science Education. Clausen, S. W., Daugbjerg, P., Nielsen, B. L., Sillasen, M. K. & Rebsdorf, S. O. (red.). VIA University College, Aarhus, s. 15-26 12 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  5. 2019
  6. Udgivet

    Balancing Formative and Summative Use of Assessment

    Dolin, Jens, 2019, Conference abstracts. 4 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferenceabstrakt i proceedingsForskningfagfællebedømt

  7. 2018
  8. Udgivet

    Evaluation and Assessment of Student Learning and Development

    Dolin, Jens (red.), 2018, Evaluation and Assessment of Student Learning and Development Part 11: Strand 11. 149 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  9. Udgivet

    The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Use of Assessment

    Nielsen, S. S., Dolin, Jens, Bruun, Jesper & Jensen, S. B., 2018, Evaluation and assessment of student learning and development: Part 11, Strand 11. s. 1468-1479 11 s. ( ESERA Conference Proceedings series).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  10. 2017
  11. Udgivet

    Teaching portfolios and a competence framework aimed to build faculty teaching competencies

    Dolin, Jens & Kobayashi, Sofie, 31 aug. 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger

    Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. 2016
  14. Udgivet

    Design and Implementation of Two Measures Aiming to Improve the Quality and Increase the Status of Teaching at Universities

    Dolin, Jens & Kobayashi, Sofie, 26 aug. 2016. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  15. Udgivet

    The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Assessment

    Dolin, Jens, Jensen, S. B., Bruun, Jesper & Nielsen, S. S., 26 aug. 2016, Conference:ECER 2016, Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  16. Udgivet

    Design og implementering af to virkemidler, der skal forbedre kvaliteten og øge status af undervisning ved universitetet

    Dolin, Jens & Kobayashi, Sofie, 17 maj 2016. 3 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 1052308