Katia Bill Nielsen
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Universitetspædagogik
Equity i Naturfaglig Uddannelse
ORCID: 0000-0002-7653-8646
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Coherence in courses taught by multiple teachers
Nielsen, Katia Bill, 3 jan. 2024, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2023. 1 udg. Copenhagen, Bind 19. s. 106-118 13 s. (Improving University Science Teaching and Learning; Nr. 1, Bind 19).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
ID: 186176372
Flest downloads
-
62
downloads
Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
53
downloads
Art-based Methods and Signs of Science Capital: Approaching Young Children’s Experiences and Relation to Science
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
34
downloads
Tiden går så hurtigt: Studielivets tid og rytmer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet