Katia Bill Nielsen

Katia Bill Nielsen

Postdoc

Medlem af:

  • Universitetspædagogik

  • Equity i Naturfaglig Uddannelse


Udgivelsesår:
  1. 2023
  2. E-pub ahead of print

    Choosing (not) to be a chemistry teacher: Students’ negotiations of science identities at a research-intensive university

    Nielsen, Katia Bill & Madsen, Lene Møller, 2023, (E-pub ahead of print) I: European Educational Research Journal.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Following rhythms and changing pace: Students’ strategies in relation to time in higher education

    Nielsen, Katia Bill & Ulriksen, Lars, 2023, I: Teaching in Higher Education. 28, 8, s. 1903–1917 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Hvem er museet (ikke) for?

    Nielsen, Katia Bill, 2023, Fremtidens Museum: Teknologi, samfund og bæredygtig dannelse. Jensen, J. T., Aggerbeck, M., Bjerregaard, P. & Præstholm, B. (red.). Helsingør, s. 58-65 8 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  5. Udgivet

    Not quite the ideal student: mature students’ experiences of higher education

    Gregersen, Andrea Fransiska Møller & Nielsen, Katia Bill, 2023, I: International Studies in Sociology of Education. 32, 1, s. 76–95

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    ‘You have to ask the right questions': a spatial analysis of the sense of belonging within higher education computer science

    Holmegaard, Henriette Tolstrup, Madsen, Lene Møller & Nielsen, Katia Bill, 2023, I: European Journal of Engineering Education. 48, 6, s. 1037-1050 13 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 186176372