Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
- 2024
- Udgivet
Creating a template for collaborative infrastructures in interdisciplinary courses
Ellemose Lindvig, Katrine, 2024, s. 15-15. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Creating a community of interdisciplinary facilitators: Sharing insights and findings from a crowdsourced book on interdisciplinary practices in higher education
Ellemose Lindvig, Katrine, van Lambalgen, R., van Goch, M. & Baptista, B. V., 2023, s. 1-1. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Creating a community of practitioners: Sharing insights and findings from a crowdsourced book on interdisciplinary practices in higher education
Ellemose Lindvig, Katrine & van Lambalgen, R., 2023, s. 1-1. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fra nødundervisning til ”ny normal” undervisning – indblik i succeser og skyggesider
Ellemose Lindvig, Katrine, Nøhr, Liv & Stenalt, M. H., 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What are we backgrounding? Exploring emerging aspects of technology in teacher training programmes
Ellemose Lindvig, Katrine, Nøhr, Liv & Stenalt, Maria Hvid, 2023, s. 357-358. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Assessing by doing
Earle, D. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2022. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Extending CoNavigator into a collaborative digital space
Murnane, M., Engel, D., Freeland, S., Boot, L., Jarzynski, M., Ellemose Lindvig, Katrine, Hillersdal, Line & Earle, D., 6 jan. 2020, GROUP 2020 - Companion of the 2020 ACM International Conference on Supporting Group Work. Association for Computing Machinery, Inc., s. 127-130 4 s. (Proceedings of the International ACM SIGGROUP Conference on Supporting Group Work).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Intended and Realised Interdisciplinarity: Experiences from the University of Copenhagen
Ellemose Lindvig, Katrine, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Listening to the loud and soft voices of interdisciplinarity to enable societal transformation
Ellemose Lindvig, Katrine & Lyall, C., 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Listening to the soft and loud voices of interdisciplinarity: How institutions shape university careers
Lyall, C. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 40103699
Flest downloads
-
89
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
62
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet