Lene Møller Madsen

Lene Møller Madsen

Lektor

Medlem af:

  • Universitetspædagogik

  • Equity i Naturfaglig Uddannelse


  1. Udgivet

    A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.

    Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2008, Planning science instruction: From insight to learning to pedagogical practices: Proceedings of the 9th Nordic Research Symposium on Science Education. Macdonald, A. (red.). s. 246-248

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Approaching "meaningful" internationalisation: Unpacking policies and practices of internationalisation in Denmark, Finland and Germany

    Saarinen, T., Etzkorn, N., Spangler, V., Adriansen, H. K., Eiras, P. & Madsen, Lene Møller, 2021. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Approaching ”Meaningful” Internationalisation: Unpacking Policies and Practises of Internationalisation in Denmark, Finland, and Germany

    Saarinen, T., Etzkorn, N., Sprangler, V., Adriansen, H. K., Eiras, P. & Madsen, Lene Møller, 2021. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Brugen af geotoper i gymnasiefaget Geovidenskab A

    Malm, Rie Hjørnegaard & Madsen, Lene Møller, 17 mar. 2015, Geografi på timeplanen: Rapport fra Geografikonferansen 2014: Møte mellom forskning, forvaltning, næringsliv og skolE. 25-26. september 2014. Sesjonen Skole og fagdidaktikk. Geografisk institutt, NTNU og Norsk Geografisk Selskap. Fjær, O., Sætre, P. J. & Hokseggen, R. (red.). Trondheim: Geografisk Institutt, NTNU, s. 57-69 13 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

  5. Udgivet
  6. Udgivet

    Development of personal desiderata while learning GIS

    Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2009, Frontiers in Science Education Research: Proceedings of the Frontiers in Science Education Research Conference 22 - 24 March 2009, Famagusta, North Cyprus. Bisel, A. & Garib, M. U. (red.). Eastern Mediterranean University Press, s. 441-450 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Facilitating peer learning in study groups: student experiences

    Adriansen, H. K. & Madsen, Lene Møller, 2009. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Finding a way to belong: negotiating gender at University STEM study programmes

    Madsen, Lene Møller, Holmegaard, Henriette Tolstrup & Ulriksen, Lars, 2015. 5 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    GIS as an Artefact in Geography Education: Some Future Challenges

    Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2007, Changing Geographies: Innovative Curricula: The Conference Proceedings. Catling, S. & Taylor, L. (red.). IGU, British sub-committe with HERODOT, s. 207-212 6 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 Næste

ID: 9319